.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاریخ‌سازی دختر ایرانی در روز اول مسابقات جهانی مچ‌اندازی
در نخستین روز مسابقات مچ‌اندازی قهرمان جهان، آرتین یاری‌نژاد به مدال نقره رسید و کارینا کرمی موفق به تاریخ‌سازی در بخش بانوان شد.
تاریخ‌سازی دختر ایرانی در روز اول مسابقات جهانی مچ‌اندازی

به گزارش شمال نیوز ، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد: در اولین روز از چهل و چهارمین رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ که به میزبانی قزاقستان برگزار شد و آرتین یاری‌نژاد به مدال نقره و کارینا کرمی به مدال برنز دست یافتند.

 

مسابقات امروز در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید‌ها و در بخش دست چپ برگزار شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. 

 

 مهدیه کلانتری در رده سنی امید به مقام چهارمی دست یافت و در یک قدمی سکو متوقف شد. او ورزشکاری از کشور هند را شکست داد و مقابل رقبای ترکیه‌ای و قزاقستانی شکست خورد. 

 

در رده سنی نوجوانان، کارینا کرمی موفق شد با شکست رقبای خود به مدال برنز جهان دست پیدا کند و اولین مدال تاریخ مچ‌اندازی بانوان ایران را در جهان کسب کند. کرمی امروز دو ورزشکار از کشور قزاقستان را شکست داد و بعد از شکست برابر حریف ترکیه‌ای، برای کسب مدال برنز مچ‌اندازی از کشور ترکیه را مغلوب کرد. 

 

عرفان کر در رده سنی امید به مقام پنجمی جهان رسید و از رسیدن به مدال بازماند. او برابر رقبایی از قزاقستان شکست خورد و برابر حریف ازبکستانی به برتری دست یافت.

 

بر اساس این گزارش، آرتین یاری‌نژاد در رده سنی جوانان با شکست رقبای از کانادا و قزاقستان فینالیست شد و در دیدار نهایی با شکست مقابل دیگر نماینده قزاقستان به مدال نقره رسید.

 

همچنین جمیل کر نیز با دو شکست برابر رقبایی از گرجستان و لیتوانی از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

 

مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان از امروز آغاز شده و فردا مسابقات دست راست رده‌های سنی برگزار می‌شود. همچنین مسابقات رده‌های پیشکسوتان و بزرگسالان از روز سه شنبه آغاز خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.